Thomas en Veerle in Denemarken

donderdag, oktober 26, 2006

Eid Al Fitr, Deepawali, Joehoe

Maandag 23 oktober was het begin van Eid al Fitr. Met Eid al Fitr (suikerfeest) vieren de moslims het einde van de vasten (ramadan). Als personeelslid van een lokaal bedrijf betekende dit voor mij 2 dagen congé. Ik heb die tijd nuttig weten besteden met het lezen (blokken kan je het niet noemen ;)) van Service Support en Service Delivery processen, want 1 en 2 november heb ik het ITIL Service Manager examen.


Woensdag was een "feest"dag, en dit om meerdere redenen:
1) ontbijtbuffet op het werk, aangeboden door onze Line Manager Shilpa, omdat het afgelopen vrijdag het belangrijkste Indisch feest geweest is, namelijk Deepawali (lichtfeest). Helaas was dat Indisch "festijn" niet aan mij besteed...
2) lunchbuffet op het werk, aangeboden door 2 collega's (Wakil en Istiyaq) uit onze CCIT (Corporate Communications IT), omdat het EID al Fitr is. De massa lookbroodjes, Pizzahut pizza's, KFC kip-emmers, pepsi en dessertjes hebben ons allen zeer gesmaakt. Het CCIT team bestaat uit een 25tal mensen, waarvan 9 vrouwen, 23 Indiërs en een Brit en een Belgische :) !
3) JOEHOE ... herinner je nog het joehoe-verhaal van een tijdje terug ... cf nieuwe job ... wel, woensdag is Adam (mijn baas) teruggekeerd van zijn huwelijksreis en dus kon ik eens polsen of ik niet heel toevallig heel misschien in december efkes verlof kon nemen ... Jaaaa, dat was geen probleem om de week van 17-21 dec en 24-30 dec vrijaf te nemen! I'll be home for Xmas and New Year!! Dus als de vluchten overeenkomstig kunnen geregeld worden ben ik in België van 16 december tem 1 januari. Thomas heeft langer verlof is en is normaal tot 20 januari in België.


Zo, dat is het voor nu, mijn weekend is al begonnen (jaja, de donderdag stoppen we al om 15u, zalig, is het niet :) en Thomas is nu zijn laatste uurtjes van de week aan het werken...

1 reacties:

Op 6:58 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Bedankt voor de interessante informatie

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage